Budování zpětných odkazů (linkbuilding) je jednou z off-page a on-page metod optimalizace webových stránek pro vyhledávače Seznam a Google.
V SEO se bez tvorby zpětných odkazů – KW rozhodně neobejdete.
Ať už se bavíme o interním linkbuildingu nebo externím linkbuildingu, vždy se snažíme (mimo jiného) získat z cílové URL co nejvyšší PageRank a autoritu DR.
Obojí se přenáší z odkazujícího zdroje na odkazovanou stránku webu.
Zpětné odkazy mohou mít pro návštěvnost vašich webových stránek zásadní vliv. Důležitý však není jen jejich počet, ale hlavně kvalita.
Jistě jste si kolikrát kladli otázku, jakou kvalitu má ten či onen zpětný odkaz, ať už v rámci vašeho webu nebo z jiného webu, který jste získali přirozenou cestou (organicky) či nakoupili.
Nová digitální platforma Softconic.cz Vám nabídne možnost výběru velkého množství publikace zpětných odkazů na kvalitních webových stránkách s vysokým hodnocením DR.
Jaké jsou hlavní zdroje linkbuildingu?
- Interní prolinkování (interní linkbuilding)
- Tvorba kvalitního a přínosného obsahu, tím že někdo na vás přirozeně odkazuje (organický linkbuilding)
- Guest posting – psaní článků pro jiné weby
- Psaní recenzí / názorů – následné vyžádání si zpětného odkazu
- Kvalitní placené PR články
Vyzkoušejte platformu Softconic.cz a vybudujte pro svůj web kvalitní portfolio zpětných odkazů
Získáte tím náskok v internetových vyhledávačích a posunete svoje webové stránky blíže k zákazníkům a zájemcům o vaše služby.
SEO, tedy úpravu webových stránek pro lepší nalezitelnost a větší viditelnost na internetu, můžeme bez nadsázky označit jako nikdy nekončící proces.
O linkbuildingu to můžeme tvrdit rovněž, o čemž svědčí i fakt, že v rámci správy webových stránek a marketingu existují specialisté (linkbuildeři), kteří se zaměřují právě na budování zpětných odkazů spravovaných stránek.